TY - BOOK AU - Haranburu Oiharbide,Mikel AU - Guerra Plaza, Jesús AU - Torres, Esther AU - Zumalabe Makirriain, Txema AU - Landa,Ivan TI - Arreta gabezia eta hiperaktibitatea: gida didaktikoa, Lehen Hezkuntza SN - 84-9746-296-3 PY - 2006/// CY - Donostia PB - Erein KW - Arreta-falta eta hiperaktibitateagatiko nahasteak KW - Haurrak KW - Psikologia KW - Hezkuntza Premia Bereziak KW - Aniztasunaren trataera KW - Aniztasunari arreta KW - EIMAk onetsitako materialak KW - Monografiak N1 - Erreferentzia bibliografikoak: 123.-134. or. N2 - Hasieran AGHNari buruzko ikerketen aurkezpena egiten da. Ondoren, nahaste hori aztertzeko erabili diren eredu kognitibo-konduktualak, psikofisiologikoak eta neuropsikologikoak aurkezten dira. Gero, nahaste motak, lehen mailako ezaugarriak eta harekin elkarturik agertzen diren nahasteak aztertzen dira. Segidan, nahastearen etiologia, eredu esplikatzaileak, ibilbide klinikoa, prebalentzia eta diagnostiko diferentziala ikertzen dira. Amaitzeko, berriz, hainbat trataera programa agertzen dira: trataera biokimikoa, portaeraren esku-hartzeak, esku-hartze kognitiboa, trataera konbinatua, trataera kognitibo-konduktuala eta JOLAS ETA LAN trataera programa UR - https://www.erein.eus/libro-texto/arreta-gabezia-eta-hiperaktibitatea ER -