Estatistika ikasi birziklatuz
Rodríguez Fz. de Ocariz, Mª Eugenia
Estatistika ikasi birziklatuz [Interneteko baliabidea - webgunea] / Mª Eugenia Rodriguez Fz. De Ocariz - Gasteiz : Irale, 2017 - Webgunea - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 . - R400 IRALE (2016-2017 ikasturtea) .
2017/03/23
Konpetentzien araberako ikuspegia ikasgelara eramateko, aldaketa metodologiko bat egin behar da; izan ere, ezinbestekoa da, besteak beste, aldian-aldian zereginen arabera lan egitea, jakintzak mobilizatu beharreko baliabidetzat hartzea, ikaskuntza problemetan edo proiektutan oinarritzea, eta ebaluatzeko forma berriak ezartzea. Irakaskuntza-jardunean, halaber, ezagutzak irakasteaz gain, ikasleen testuinguruei lotutako zereginak planteatu behar dira, adierazpen, prozedura eta jarrerazko edukiak mobiliza ditzaten.
DBH, 3. eta 4. mailak
31250
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
Eduki digital didaktikoak
Baliabide digitalak
Unitate didaktikoak
51(075.3)(0.034)
Estatistika ikasi birziklatuz [Interneteko baliabidea - webgunea] / Mª Eugenia Rodriguez Fz. De Ocariz - Gasteiz : Irale, 2017 - Webgunea - IRALE (2016-2017 ikasturtea) R400 . - R400 IRALE (2016-2017 ikasturtea) .
2017/03/23
Konpetentzien araberako ikuspegia ikasgelara eramateko, aldaketa metodologiko bat egin behar da; izan ere, ezinbestekoa da, besteak beste, aldian-aldian zereginen arabera lan egitea, jakintzak mobilizatu beharreko baliabidetzat hartzea, ikaskuntza problemetan edo proiektutan oinarritzea, eta ebaluatzeko forma berriak ezartzea. Irakaskuntza-jardunean, halaber, ezagutzak irakasteaz gain, ikasleen testuinguruei lotutako zereginak planteatu behar dira, adierazpen, prozedura eta jarrerazko edukiak mobiliza ditzaten.
DBH, 3. eta 4. mailak
31250
EIMAk onetsitako materialak
IRALEren materialak
Curriculumeko baliabideak
Eduki digital didaktikoak
Baliabide digitalak
Unitate didaktikoak
51(075.3)(0.034)